Sider

mandag, november 29, 2010

Christmas Coke

Første søndag i advent er vel overstått og julegaveshoppingen er i gang. Herlig! Eksamen og lignende virker overkommelig og en smule fjerntliggende, mye på grunn av at jeg har bestemt meg for at dette semesteret går fint. I tillegg er jeg relativt mange mil fra stressede medelever og eksamensoppslag på skolen. I dag har jeg lyst til å se Pepperkakebyen og drikke kakao:)

Det eneste som mangler i min førjulstilværelse er Coca Cola-lastebilen.
Siden jeg var liten har jeg alltid hatt lyst til å se den på ordentlig, ikke bare på TV'n (og ja, jeg vet at det er så idyllisk som det ser ut). Siden jeg helt glemte bort det i fjor, bestemte jeg meg for å være tidlig ute i år. Da jeg sjekket dette på coke.no fant jeg ut at lastebilen kjører innom Steinkjer, Malvik og Melhus, men ikke Trondheim.

"Øh?"

Så ikke logikken, i det hele tatt. Derfor blir det heller ikke i år noen barnslig og koselig juleopplevelse med Coca Cola-lastebilen. Du får meg ikke ut til Malvik, ikke engang for å se Colabilen. Ikke det at jeg hadde kommet meg dit heller - kollektivtrafikk and me, you know...

På en annen side er jeg jo fullt klar over at lastebilen må kjøres fra sted til sted, derfor har jeg vurdert å slå opp telt ved Innherredsveien fra 2. til 5. desember og satse på at den kjører gjennom byen. Får håpe været holder seg.

4 kommentarer:

  1. E har sett den to av tre år e bodde på Melhus:D Lykke t p eksamen! Har itj sånt før t våren e;)

    SvarSlett
  2. Å, misunnelig! Både på bilen og eksamen:) E har fire - 4! Ugh.

    SvarSlett
  3. Cola-bilen va i sentrum sist torsdag!! skulle sett innlegget føør. Alle som kom innon Nova hadde lommen full av Coca-Cola!

    SvarSlett