Sider

onsdag, november 03, 2010

Hverdagsutfordringer


Vanligvis plager ikke endringer av facebook meg noe særlig. Denne gangen er et unntak. Det er jo ikke logisk at statusoppdateringen står under navnet? 
Dette er forresten en av favorittfacerne mine, ingen kommer med bedre statuser enn mr. gangsta!


Et annet problem jeg har hatt i det siste er med TV2 Sumo, som ikke helt spiller på lag med meg.  Jeg er egentlig stor supporter av Sumo etter at det var min redning i de månedene vi ikke hadde TV i ghettoen. Dessverre har dette endret seg fordi dette er nå stort sett det eneste jeg får se:

Misforstå meg rett, Halvard Hanevold er sikkert en super kar han, men jeg blir litt skuffet når det jeg egentlig skal se er dette:
//TV2 Sporten og Aftenbladet

Til min store trøst får jeg i hvert fall høre Harald og Bent hele tiden. Vet ikke helt om Sumo var edru da de klippet denne videoen, i og med at jeg stort sett ser foredrag med Hanevold kommentert av Harald og Bent, som tror de kommenterer håndball (de er i hvert fall ute på tur).
Takk til Sumo Support forresten, som forteller meg at de ikke opplever noen problemer og bare sendte meg linken til kampen fire ganger. Det hjalp å vite at dere i hvert fall fikk sett kampen!

2 kommentarer:

  1. Ååh, elsker når folk ignorerer viktig skolearbeid for min skyld! ;-) Feel so special.

    Hva er bloggen til venninna di da? :)

    -tegnehanne.blogg.no

    SvarSlett
  2. Haha. Sant! Det er viktig å prioritere Nina! Du er virkelig en flink student. Øl og blogglesing før studier :) Alltid! Har forresten en til på lur jeg tror du vil like http://marimus.blogg.no

    SvarSlett