Sider

tirsdag, november 09, 2010

Julegaveidé (til meg)

Som ivrig tilhenger av alle mulige tester som kan vise meg hvem jeg egentlig er, hva som skal skje og alt mulig annet jeg kan ønske å vite, har jeg tatt testen: "Hva får du i julegave?"
Jeg kommer visstnok til å bli den heldige eier av en egen såkalt "hjemmebar". Slik skal den se ut:

Sikkert kult det, men min erfaring sier at den kommer til å se mer ut som denne:
Heia mobilkamera btw, så slipper jeg å blurre ut fjesene på evt ufrivillige bloggobjekter.
Skal forresten bruke ettermiddagen på jobb til å lete på facebook etter et bedre bilde av den hjemmelagde Hulla-baren fra tidlig 2000-tall. Alle fortjener å se den skikkelig!

Edit: Den er visst ikke fra tidlig 2000-tall. Ved nærmere ettersyn står det 2007 på bildet. Ikke lenge nok siden altså.

4 kommentarer:

  1. Haha. Jeg skal visst få en sydentur til jul! Like greit, hadde ikke hatt plass til en bar i denne leiligheten uansett :)

    SvarSlett
  2. Joda, bar får du inn overalt, det står på viljen! Kaste ut kjøkkenet? Ikke noe problem.
    Jeg vil kanskje heller ha sydentur jeg også, når jeg tenker meg om:)

    SvarSlett
  3. Ah! Den fantastiske Hula-Hula-baren! Husker ingenting, men er overbevist om at det er den beste baren i verden;)

    SvarSlett
  4. Ingen tvil! Vi skulle tatt en julefest der igjen :)

    SvarSlett