Sider

søndag, november 21, 2010

L O V E

I dag har jeg vært ute av døra en gang - 1 gang. Det var for å ta sol. 

Minn meg på å ikke ha på halvgjennomsiktig truse med "Love" skrevet i perler neste gang.

Her skulle det egentlig være et bilde av rumpa mi med denne påskriften stekt inn i meg, men jeg tenkte at det kanskje var å dra den litt for langt.

Etter å ha tilbragt en halv time med å le av meg selv foran speilet fant jeg en positiv side ved dette:
Jeg kunne ha hatt en truse hvor det stod "Juicy" eller kanskje til og med "Sexy Bitch".
Love er da ikke det verste å ha på rumpa :)

2 kommentarer:

  1. Love er flott uansett hvor det er :) En venninne av meg tok sol med en blondetruse en gang.. Ganske morsomt når det så ut som om hun hadde et utslett med blomdemønster :) hoho. Solbrent altså..

    SvarSlett
  2. Alltid like gøy!:) Men skjønner ikke at jeg aldri lærer: Må sole meg naken!

    SvarSlett