Sider

søndag, november 07, 2010

Helgen:

Helgen har bestått av tre ting. Tre av mine favoritting til og med! 

Først feiret vi en kul gutt! Da måtte vi selvfølgelig ha sånn:

Derfor ble det masse familiehygge i heimen. Det regnes da som ting nr. 2.

I tillegg hadde jeg guttebesøk på jenterommet hele helgen! Det skulle egentlig bare høres koselig ut, men... 
 
Det var veldig koselig i hvert fall!

 

OG! Jeg har kjøpt spikkjipøshe!
Da er lunsjen fikset i noen uker framover, og jeg har mistet nok en unnskyldning for å ikke dra på lesesalen.

Det eneste minuset var at jeg glemte denne i mammas kjøleskap:
 Hadde gledet meg til den i over et døgn.

Jeg har også fikset en bursdags- og julegave! Bare nittini igjen.

I tillegg så var vi på besøk til kjempemange (sikkert nesten 100) sånne:
 Da fikk jeg nok et julegavetips, selv om det kanskje må bli en stund til.

Da fikk jeg se et sånt:
 Er han ikke kjekk?

Kompisen har rømt, men ikke før hun klarte å gjøre seg fortjent til årets rydde-og-vaske-pris! Deilig å komme hjem til fullstendig nyvasket leilighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar