Sider

mandag, november 08, 2010

Er du en full tysker?

Nok en mandag tilbringes med herr Kuvaas. Nå må det snart være nok! Det er rett og slett trist at dette er det bildet som er brukt flest (les: to) ganger på bloggen. Jeg skulker faktisk en meget interessant dataanalyseforelesning fordi jeg ikke klarer å legge fra meg denne thrilleren av en fagbok!

Heldigvis har jeg som vanlig med meg god trøst.
Herr Mayer svikter aldri, selv om han kanskje så litt sliten/neddopet ut på dette bildet.

Resten av dagen skal tilbringes på Sluppen. Av alle steder. Sluppen. Si det mange ganger høyt! Hva høres det ut som om du sier da? Jeg høres egentlig bare ut som en full tysker. Det kunne jeg egentlig tenkt meg å være; en full tysker. Da tror jeg at jeg hadde hatt mange venner. Hva skjedde med oktoberfest? Det burde jeg ha vært med på.

Da har man fikset oppdrag til helgen: Lat som om du er en full tysker og se om du får flere venner på byen enn vanlig. Husker du ikke hvor mange venner du vanligvis bruker å få, sier du? Da ligner du kanskje litt på en full tysker fra før? Good!
Kanskje ser du litt sånn ut?
//googlet "drunk german stuck in drain"

Får ikke sagt dette nok: Jeg er ganske glad i google.

Bortsett fra dette gjør jeg ikke så mye. Jo, jeg er på Sluppen. Nevnte jeg det? Vil dere se hvor Sluppen er? Dere får se uansett. Det er ganske langt unna. Jeg som aldri orker å gå inn til Midtbyen. Plutselig skal jeg helt til Sluppen. Det tærer på kondisen. Derfor tar jeg bussen, selv om jeg aldri er sikker på om jeg sitter på riktig buss. Anyway, her er kartet (fra google seff!).
Den røde prikken er altså ca hvor jeg bor (geografi er ikke helt min sterke side).
Den grønne prikken er så langt som jeg vanligvis gidder å gå (Solsiden).
Den lilla prikken er min absolutte maksgrense når det gjelder forflyttelse innenfor Trondheim by, hvor jeg av og til føler meg tvunget til å dra (BI).
Men punktet A er altså hvor jeg må innfinne meg relativt ofte for tiden. Det er langt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar