Sider

onsdag, desember 01, 2010

Stemning!

I går hadde jeg verdens fineste ettermiddag! Jeg fikk se Pepperkakebyen, drikke kakao OG jeg fikk kjøpt første sesong av Dexter. Jeg er lykkelig!

Har du ikke sett Peppekakebyen? Dra! Jeg ble sulten av den, så godt så det ut! Tok noen bilder, men siden telefonen fremdeles levde under fadderuken er kameralinsa crap. Derfor blir bildene litt smådårlige, men jeg håper noe av kosen formidles likevel :)


De to neste bildene er mine personlige favoritter fordi de kombinerer kaker/kjeks med Akvariet! Hvis du ser på det nederste av de to ser du pingvinene i vinduet. Gøy!

Og til slutt selvfølgelig et stort slott!


Jeg fikk så mye julestemning av denne ettermiddagen at jeg følte meg tvunget til å ta med det obligatoriske julebildet, på tross av kvaliteten: Treet på Torgallmenningen. Jul :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar