Sider

mandag, november 15, 2010

Decision-making

Desidert ikke min beste side. Kan blant annet nevne fredagens butikktur, da jeg stod foran sjokoladehylla på Meny i 15 min før en barmhjertig Mann kom og dro meg vekk. Det ble ikke noe sjokolade på meg.

På en annen side, nå har jeg tatt en beslutning! *fanfare!* Duttururu!

Forutsatt at BI-administrasjonen er fantastisk dyktige og klarer å fikse English track i Barcelona 2011/2012 selvfølgelig. 
Det satser jeg på at de gjør, og begynner å planlegge. Planleggingen består stort sett av å se på bilder av strender og steder jeg skal besøke. Google er som vanlig min beste venn!

D 
 Helt greit å lese pensum i disse omgivelsene!


Kjære Noen (i BI adm),
fiks dette for meg, vær så snill!
Da skal jeg bli flink og berømt, 
og reklamere for dere...
på en ny blogg som folk faktisk leser!

Skal til og med bli fotballfan, jeg lover!


Hilsen Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar