Sider

onsdag, november 24, 2010

I dag dusjet jeg

Joda, du leste riktig! I dag har jeg dusjet! Dessverre var jeg så sliten da jeg skulle skylle ut balsamen at jeg bare måtte kaste inn håndkledet, eller rettere sagt strekke meg etter håndkledet. Dette resulterte i at jeg går rundt med balsam i håret, og jeg kan si med relativt stor sikkerhet at det ikke er sånn leave-in greier.

Etterpå gikk jeg på skolen, drakk en brus og klagde over hvor fyllesjuk jeg var, før jeg gikk hjem igjen. 

Deretter la jeg meg på sofaen. Der ligger jeg. For et par timer siden måtte jeg redde hele Møllenberg fra brann, da ovnen vår hadde et lite utbrudd. Hvis noen ser meg senere i dag (for jeg har faktisk tenkt å komme meg opp fra sofaen etter hvert) er det derfor jeg stinker ovn. Typisk at sånt skal skje samme dagen som jeg dusjer.


Nå må jeg gå, jeg har det travelt. Chuck har nemlig nettopp byttet Blairs seksuelle tjenester mot hotellet sitt. Det liker jeg ikke, derfor skal jeg skynde meg å bli ferdig med denne episoden. Jeg liker ikke tanken på at snart skal begynne på den siste sesongen. Da må jeg jo vente ei uke til neste episode, sånn som alle andre. Jeg likte å være spesiell og få se fem på rad. Hva skal jeg fylle dagene mine med nå liksom?



Det hadde jeg glemt. Hadde tenkt å begynne og se Dexter. No worries, then :)

2 kommentarer:

  1. Greys anatomy, house, desperate housewives, nurse jackie og true blood er også gode alternativer :)

    Så forresten The Notebook etter jeg leste om den her, og jeg gren som en unge. Noe jeg er sikker på at Chris også gjorde :) For en FIN film!

    SvarSlett
  2. Grattis med dusj forresten! Jeg dusjet også i dag. Barberte til og med leggene!!! Tenkte jeg måtte gjøre det før julebordet (som er om 2 uker..)

    SvarSlett