Sider

lørdag, november 20, 2010

Lørdagsmorgen

I dag oppdaget jeg den største ulempen med å ha bærbar PC: Jeg kan rote den bort.
Jeg har faktisk aldri tenkt på dette før, noe som jo er et mirakel, med tanke på min evne til å glemme. Det har faktisk gått så langt at kompisen har innført et uttrykk som innebærer mitt navn og betyr noe sånt som "jeg har glemt noe når jeg skal på ut, men husker det før jeg kommer ut av blokka, derfor løper jeg inn igjen og henter det, og gjentar dette gjerne 3-4 ganger".

Poenget var at jeg stod opp klokka 9 med godt mot og håp om at jeg skulle få skrevet en oppgave eller to på morgenkvisten. Hvorpå jeg subbet rundt i leiligheten i nærmere 20 minutter uten å skjønne hvor i all verden PC'n hadde blitt av. Fant den jo etter hvert, åpenbart.

Konklusjonen min ble i grunnen at jeg ønsker meg sånn til jul:


Enn så lenge blir jeg nødt til å skrive oppgavene mine på den gamle, som ikke egentlig bør være så vanskelig å finne igjen, i og med at den er på størrelse med en liten boligblokk.


Gledelige nyheter!
Etter en oppgave eller to er gjort ferdig blir det julegaveshopping og Harry Potter! Har gledet meg til denne filmen så lenge nå at jeg ikke bryr meg om kritikkene. Det må bli bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar