Sider

lørdag, desember 04, 2010

Spennende lørdag

Noen som har lyst til å opplyse meg om GATT og WTOs fortreffelige sider? Innlegg (helst på 400-800 ord, med litt drøfting om avtalen/organisasjonens utvikling fra 1947 og fram til i dag) sendes i innboksen min på facebook. Hvert innlegg, som inneholder noe relativt fornuftig, belønnes med 5 øre/ord. Copy - paste fra vår alles kjære wikipedia tillates dessverre ikke.

Å, jeg skulle ønske jeg var en supertoppblogger som hadde stalkere som gjorde alt jeg sa og kysset jorden jeg gikk på. I mitt neste liv vil jeg bli fotballfrue.Da slipper jeg å tilbringe hele dagen på mulberry.com, fordi jeg hadde hatt masse stalkere/venner.
Nå er det jammen snart jul og jeg trenger ny lommebok. Hint, hint. 



For å snakke om noe helt annet! 30. desember er det cupfinaler i håndball i Oslo Spektrum. Harald og Bent har lenge følt at de ikke strakk helt til, derfor spurte de om jeg ikke kunne hjelpe.


Det var kanskje ikke helt sånn det var, men jeg kommer til å rope og kommentere omtrent like mye som dem. Jeg kommer også til å være rødkledd - i mangel på trønderske mannfolk som klarer å kaste en ball har jeg blitt Haslumfan. Er jo vant til å heie på det laget som alltid vinner i fotball (ja, jeg snakker selvsagt om Sverresborg IL), så derfor virket Haslum som en logisk løsning på håndballsituasjonen.

I tillegg har jeg blitt lovt at det kommer til å være svært tighte skjorter ute og går, dog dessverre ikke av gutta på banen. 

Enda flere gode nyheter: Om kun tre dager får jeg tilfredsstilt mitt nr 2 behov, kun etter sjokolade. Håndball-EM for kvinner starter! Selv om de er av feil kjønn, kaster de i det minste ballen. I denne forbindelse strakte Noen ned en hånd og gav meg et sjeldent salg på jobb. dette medførte Sumo-abonnement, hvilket betyr at jeg får se alle kampene, ikke bare dem TV2 gidder å sende på ordentlig TV. Dette gjelder også for herrenes turnering i januar. O' lykke! Ivano, jeg er klar!
Dette bildet har jeg stjålet fra et merkelig sted som heter radiosibenik.com.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar