Sider

fredag, desember 03, 2010

John Doe?

I går gikk hele Facebook amok med DnB sin julekalender. Som vanlig ga jeg etter for presset og skrev meg på listen, sånn at DnB gir en krone til Redd Barna for meg. I grunnen en god sak det, så hvorfor ikke.

Etter at jeg hadde skrevet meg på, fikk jeg beskjed om at jeg kunne se etter mitt eget navn på gavelappen, fordi de hadde satt opp et kamera som filmet kontinuerlig mens den ble skrevet ut. Det så sånn ut:
 "Å, gøy!"




Jeg var visst ikke den eneste som syns dette var morsomt, for mens jeg satt og lette etter mitt eget navn så jeg stadig flere underlige navn. Jeg vet jo at kjendiser og sånn kaller ungene sine en del merkelige ting, men dette tok litt overhånd.

Den hadde jeg likt å sett!
 

Optimistiske foreldre?

Myten er avslørt!


Magnus? Teit navn, ass.

Staving people, staving. Har jeg nevnt hvor viktig det er å kunne å lese og skrive for å unngå misforståelser, spesielt når du skal ha med ei dame hjem fra byen?




Her følger mine to personlige favoritter:
 
 Hvem trenger Dr. Phil når vi har internett hvor vi kan snakke om problemene våre?
Selv om zoofili (heia google!) sikkert hadde vært en publikumsmagnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar