Sider

tirsdag, februar 01, 2011

Application Submitted

Da var søknad utland sendt. Nå er det ingen vei tilbake. Skremt.

Etter mye fram og tilbake ble lista sånn:
1.Barcelona
Dette bildet har jeg nok vist fram noen ganger før, men det blir aldri for mye. Ikke siden jeg skal lese til eksamen her, mens alle de hjemme skal sitte på en kald lesesal i Trondheim. Ellers er det selvfølgelig veldig mange gode, akademiske grunner til at jeg vil gå der, for ikke å nevne maten og utelivet og shoppingen!


2. Singapore
Singapore hadde vært fantastisk, men siden jeg får kultursjokk når jeg drar på helgetur til Bergen turte jeg ikke å sette det på førsteplass.


3. Leeds
Leeds er på tredje fordi jeg er glad i England, og det er praktisk. Grunnen til at det ikke er på førsteplass er hovedsaklig fordi skolen ikke er like anerkjent som resten. I tillegg er det veldig lett å reise til England, noe man kan gjøre en langhelg eller noe. Mer morsomt med noe litt mer ukjent, når man først drar!


4. New York
Det er mange som har spurt meg om hvorfor jeg ikke har New York på første, og jeg spurte meg selv om det ganske mange ganger også. Konklusjon? Det er for langt unna noen mennesker som jeg er ganske så glad i, i tillegg hadde jeg blitt tjukk. Skikkelig tjukk, tenk på alle de cupcakesene!


5. Mannheim
Mannheim er med på lista fordi det hadde vært kjekt å kunne tysk.



Tenk hvor kult det blir med Barcelona-blogg da folkens!

2 kommentarer:

  1. Heia Barcelona blogg!!
    Heia Barcelona besøk!!

    SvarSlett
  2. Heia Barcelona besøk!! Kanskje jeg og L bare skal fortsette å dele kalender?

    SvarSlett