Sider

torsdag, februar 03, 2011

Dagen i kattebilder

Vi skulle egentlig til Egypt i mars. Heldigvis bestilte vi ikke. Det gjorde min kjære søster. Da jeg snakket med henne i telefonen i dag hørtes det ut som en katt når den ufrivillig har blitt badet. Omtrent sånn:



Så jeg satt en time i telefonen for å få henne til å se sånn ut:

Det funket bare til en viss grad. Hun ble tross alt frastjålet en uke med sol. Hadde blitt sur jeg også.


Ellers i dag har jeg prøvd å lage meg kalender med masse bilder og sånt, men når den ikke ville legge inn bursdagen til kompisen valgte jeg å boikotte. Google Kalender får holde, selv om det hadde vært fryktelig koselig med en personlig en. Må jo ha det til høsten uansett, regner med at det ikke blir aktuelt med kalender på telefonen i utlandet. Sikkert dyrt.


I kveld skal vi feire Bente, som blir 21! Hurra! 



Jeg har lyst på en katt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar