Sider

søndag, januar 30, 2011

Helgen:

Denne helgen har blitt brukt til gøy. Egentlig skulle jeg lese.

Det begynte med at kompisen skulle spille håndballcup, og da kreves det at man møter opp for å heie. Dessverre er ikke alle like glade i å heie, men det gir jo bare meg mer grunn til å rope enda høyere. Gøy! Jeg er veldig flink blogger, og tok ingen bilder.

Så gikk vi ut. Jeg spiste ikke opp kebaben min! That's a first.

Jeg ble fyllesjuk selv om jeg ikke spiste opp kebaben (eller fordi jeg ikke spiste opp kebaben?), og derfor lå jeg/vi på sofaen i hele går. Tok ingen bilder av det heller, noe som kanskje var like greit.

I dag skal jeg kanskje lese - igjen. For at dette ikke skal bli et innlegg uten bilder, legger jeg ved et nydelig bilde av den boken jeg koser meg med. Dette semeteret er godklumpen rød, ikke blå som i høst. Spennende!



Siden jeg oppdaterer ca aldri for tiden, syns jeg alle mine tre følgere bør lese om koselige ting som skjer på BI - riktig nok ikke på BI Trondheim, men det er fremdeles gøy: Outside BI - må leses med noe ironi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar