Sider

lørdag, februar 26, 2011

NLD

På onsdag var det Næringslivsdag på BI. Da lærte vi at vi må slutte å forsøple og at vi må være snille med dem vi bor med. Jeg vet i hvert fall én som var enig i det siste.

Konferansier var Sigrid Bonde Tusvik, og hun var morsom! Selv om hun kanskje ikke var sånn kjempefan av BI-studenter...? Også slet hun litt med mikrofonstativet, men jeg er ikke så teknisk anlagt sjæl, så jeg skal ikke dømme noen.

Den første foredragsholderen fikk jeg ikke tatt bilde av (les: jeg turte ikke, fordi jeg var redd folk ville tenke at jeg var teit. Way to go, Nina!)

Nummer to fikk jeg heller ikke tatt bilde av.
Så kom Jan Fredrik Karlsen. Plutselig kom alle jentene fram med kameraene sine og jeg følte jeg var i godt selskap. Jan Fredrik beskrev seg selv som entusiastisk og positiv. Ikke for å være slem, men har noen foreslått hyperaktiv? Vanskelig mann å ta bilde av i hvert fall:
 
Etter ca en milliard forsøk fikk jeg det nesten til:


Gina var med, blid som vanlig :) Fotografen, derimot, har allerede begynt å forberede kveldens begivenheter ser det ut til...

 Så kom høydepunktet - Göran Persson! Det var tufft:
 Quote Ingrid (sånn ca): Han kunne hatt lydeffekter (og film) i bakgrunnen, av bygninger som falt sammen.

Hvis han på slutten hadde sagt av jorden var flat, hadde jeg trodd på ham. Mitt mål i livet er å bli like sykt god til å snakke til mennesker som ham. Det hadde vært tufft (tufft er det eneste svenske adjektivet jeg kan).

Etter et meget koselig to-mannsvors dro vi på Crash. Der tok jeg masse meningsløse bilder...
... som jeg selv åpenbart syns var kjempekule.

Kvelden ble avsluttet med et veldig koselig besøk på Burger King,
 Hvor Stine og Lisa bestemte seg for å finne seg nye, spennende, utenlandske venner i stedet for å sette seg med meg... Jeg kommer til å dø venneløs.

4 kommentarer:

  1. haha, snikfotograf!! trudde du va full på burger king :D

    SvarSlett
  2. Va vel egentlig det... Det er da jeg inntar min andre personlighet - paparazzi!!

    SvarSlett
  3. Sitat Nina "Jeg kommer til å dø venneløs." Men Nina.. Du kan ikke bli noe du er... ^^ hugs dicte

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Dicte. Alltid like koselig:)

    SvarSlett