Sider

fredag, februar 11, 2011

Ølbriller av!


Etter noen konge dager i Hemsedal (og et par dager til restituering) føler jeg det er på tide å ta av ølbrillene og åpne skolebøkene igjen. Snart i hvert fall.

Hemsedal var helt fantastisk! Med 18 supre hyttekompiser, badstu, boblebad og god drikke kunne det rett og slett ikke slå feil. De få bildene jeg tok har minnekortet på telefonen min bestemt seg for å spise. Jeg skal finne en geek i løpet av helga og håper at det vil redde minnene, for det psykiske minnekortet (?? her prøver jeg å si hukommelse) fikk black-out rett etter ankomst Hemsedal søndag kveld. Bilder kommer plutselig, hvis de kommer.

Fant forresten ett... Meget pent et sådan.

 
Hvis noen føler misnøye med bildet og vil ha det fjernet, si fra! Jeg har forståelse for det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar