Sider

tirsdag, oktober 12, 2010

Vaskestemning

Min ivrige studenttilværelse blir stadig avbrutt av distraherende turer til Vestlandet. I helgen viste Bergen seg fra sin beste side!

I tillegg var noen av de beste folkene der. Jeg fikk til og med en ny venn (duden nederst til høyre)!



Nå er det dessverre tilbake til skolehverdagen, i hvert fall for en stund. Jeg sliter for tiden hardt med skolen (les: jeg går snart tom for ting å gjøre som ikke omhandler skolearbeid). Derfor tok jeg i dag fram disse kompisene:
Hils på mine venner Bøtta og Kluten. 
Vi har ikke sett hverandre på en stund, så det var koselig!

Når vi snakker om gamle venner, se hvem jeg fant igjen!


Han hadde jeg ikke sett siden rett etter forrige gang Bøtta og Kluten var på besøk. I motsetning til med Bøtta og Kluten har jeg virkelig hatt et ønske om å møte denne fyren igjen. Har faktisk prøvd å oppsøke ham, men uten hell. Det beste var at han hadde gjemt seg her:
Det må legges til at denne kurvtingen står midt på en kommode, og kommoden står midt i rommet. Mine leteevner er fantastiske!


Det er også flere grunner til at bøkene blir forsømt for tiden. Denne uken er jeg på kurs hver dag, for en ny jobb. Tror dette kan være noe for meg: Snakke i telefonen og tjene penger på det. Ikke dumt. På tross av at jeg og jobben høres ut som en match made in heaven stiller jeg meg tvilende til om det blir et langvarig forhold, men er foreløpig relativt optimistisk.


Hadde i utgangspunktet tenkt å utvide min husmormania til klesvask også.
http://icanhascheezburger.com/page/3/

Til min fortvilelse(?) har en en eller annen har okkupert vaskerommet i blokka til og med torsdag. Jeg har (selvfølgelig) regnet litt på det og kommet fram til at hun får vasket 20 vasker på denne tiden. Skulle likt å se klesskapet hennes!


Har forresten allerede planlagt neste "hvordan-unngå-å-lese-prosjekt": 
Stryking av bunadsskjorte! Siden C ble onkel til verdens søteste lille jente i sommer skal vi i dåp neste helg, og jeg har allerede gruet meg til strykinga i noen uker. Heldigvis har jeg funnet gode råd fra real-life husmødre på kvinneguiden:
Husmødrenes stryketips!

Nå skal jeg spise lunsj på det nyvaskede gulvet mitt. Digg!


Dagens sang er gode gamle Shaggy: Boombastic! Bedre vaskestemning skal man lete lenger etter!

1 kommentar:

  1. jeg synes Bøtta og Kluten kan få gå av med pensjon, og så kan du ansette Moppestav og Engangsklut! De trives veldig godt hos meg i ny og ne:D

    SvarSlett