Sider

fredag, oktober 29, 2010

Livet som helgependler

Vet ikke helt sikkert når jeg ble helgependler, men det gikk i alle fall opp for meg i går, da jeg nok en gang tilbragte torsdag formiddag på Værnes sammen med businessmenn.
Jeg har faktisk fremdeles til gode en helt rolig helg i Trondheim hvor det ikke skjer noe spesielt, bare en fest og vanlig studentliv. 
Det hadde jeg jo relativt mye av i fjor, sånn ca hver helg. Helst sammen med disse:
//Mr Boombastic
  
Om to uker derimot, da er det klart for Trondheimshelg med alt hva det kan innebære. Det er på tide at jeg også mister lommebok, telefon og bankkort, for deretter å terrorisere betjeningen på Gossip/Crash flere dager i etterkant. Det gledes! Dette kan bare ikke feile.
Da skal jeg tilbringe helgen sammen med disse: 

 
Når jeg tenker etter er det sikkert flere, men dem får vi cartoonisere en annen dag.

Nå er det tid for trenings- og utviklingstiltak innen personalledelse!

 Mer spennende enn dette får du det vel neppe!

Heldigvis må alle helgependlere passe på å ta vare på den tiden de har med sine nærmeste når de først er med dem. Derfor blir det feil av meg å sitte og lese denne überinteressante boken etter at Mannen kommer tilbake fra jobb. Bare fire timer med herr Kuvaas sier du? Tja, får jeg ikke mer så må jeg vel bare godta det. Sånn er livet som helgependler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar