Sider

onsdag, oktober 13, 2010

Supermoviemandag

På mandag var jeg på kino med superjenter! Vi så Buried.
 

For meg er jo halve kinoopplevelsen godis og popcorn, men det passet ikke helt til denne filmen. Duden er begravt levende. Det verste var da det kom inn en slange (som jeg tror var en svart mamba, noe jeg lærte av Kill Bill-filmene, noe som i seg selv er litt trist). En slange i kassen sammen med deg og du er begravd under jorda. Kjempegøy!
Er definitivt glad for at jeg så den, men neste gang bytter jeg sjanger en smule og velger nok en av disse:


Spesielt grusomme meg virker veldig morsom! Men den jeg gleder meg aller mest til akkurat nå er selvfølgelig (som enhver nerd med respekt for seg selv er nødt til å si) Harry Potter og Dødstalismanene!
Maraton med de tidligere filmene er selvfølgelig også allerede planlagt. Stort bedre enn det blir det ikke. Jo, hvis det i tillegg er premiere på en mandag. Det hadde blitt SUPERmandag!
Men nå skal jeg slutte å leke Harry Potter-nerd (slår ikke disse kulingene uansett): 

Må tilbake til favorittprogrammet mitt (les: det som kom opp på skjermen da jeg slo på); Sykehuset! Bedre underholdning enn fødsler og gamle damer med brukne bein skal du lete lenge etter. Effektiv prevensjon er det da i det minste - aldri så galt at det ikke er godt for noe! Jeg må skaffe meg en hobby før sitater og ordtak av naturlige årsaker blir hobbyen min.


PS! Syns du det var litt vel lite orddeling i overskriften? Da er du på feil blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar