Sider

tirsdag, oktober 05, 2010

Luksusproblem!

Jeg har et alvorlig luksusproblem. Akkurat nå er det neste års tilholdssted som er oppe til debatt: Spania, Frankrike, Tyskland, Singapore er de mest aktuelle, og da har jeg unnlatt å nevne alle jenters våte drøm (nei, vi snakker ikke om Alexander Rybak); NEW YORK!

Derfor har jeg tilbragt store deler av denne (lese)dagen på google. Det gjør jeg jo i grunnen ganske ofte, men i dag har googlingen nådd nye høyder. Alt som kan graves opp av fordeler og ulemper skal dras frem. Resten av dagen skal jeg kose meg med å sette alt inn i et koselig system med vektede karakterer, som vil gi et klart og tydelig svar på hvilket land som er best. Så kommer jeg til å bruke de neste fire månedene på å bestemme meg, ombestemme meg, vakle igjen og revurdere minst tjue ganger. På ett (eller flere) tidspunkt vil jeg også vurdere å gi blaffen i hele greia. Selvfølgelig gjør jeg alt dette uten å overhodet se på det fine systemet mitt. Det hele vil ende med at jeg lukker øynene og peker på arket; dit drar jeg!


For dem som ikke har begynt på BI ennå:
Tredje året av en bachelor i internasjonal markedsføring gjennomføres i utlandet. Man kan velge mellom sju ulike land, hvor vi går på noen av de aller beste skolene disse landene kan tilby. Valgmulighetene er England, Tyskland, Frankrike, Canada, Singapore, Kina og Spania. Høres ikke så mye ut, men er overveldende når man sitter der og skal bestemme seg. I tillegg fikk vi i dag informasjon om at New York sannsynligvis blir åpnet for oss som skal dra høsten 2011. Det blir for mye for en vinglepetter som meg. Jeg skal få mamma til å si hva jeg skal gjøre. Det var faktisk den beste metoden for avgjørelse jeg har kommet opp med i dag.


Man kan stole på en mor, om hun så er en hyene.
- Arabisk ordtak


Dagens soundtrack: Peter and the Wolf - The Reason

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar