Sider

onsdag, oktober 06, 2010

Ivrig student.

I dag er det sju uker og to dager siden vi begynte på skolen igjen. Dette vil si at jeg snart har brukt to måneder på å komme i skolemodus, uten hell.
Det er åtte uker og en dag til første eksamen (!).
Det er bare ti dager til jeg endelig blir voksen. De som sier at vi blir voksne når vi er atten kan forresten bare tie stille; får jeg ikke lov til å gå på byen, så er jeg jo åpenbart ikke voksen. Dessverre har jeg blitt så voksen at jeg skal jobbe på samme dag som jeg hadde tenkt å feire denne enorme begivenheten. Ikke kan jeg endre dato heller, for jeg var jo så hyggelig å sende ut nabovarsel. Flink!

Men tilbake til eksamen: Jeg burde lese...



På en annen side... 
Sett de nye ringene på asos?


I dag er det høst hos oss, og for meg betyr det John Mayer. I grunnen betyr de fleste sinnsstemninger John Mayer, men i hvert fall høst! Og sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar