Sider

søndag, oktober 17, 2010

Svært etterlengtet 20-årsdag

Jeg er 20! Hurra!
Nå er jeg omsider voksen!

Fredag kom masse koselige mennesker med gaver, øl og vin. 
Så gikk vi ut, der tok Ingrid masse kule bilder, som jeg har klart å slette.

I går feiret vi med kjempegod middag ute, før vi gikk hjem for å være snille med hodene våre. Da så vi tidenes aller beste film; "Babysitter wanted" (eller noe sånt). Helt fantastisk skuespill...
Så sovnet vi. Fikk forresten leie av film gratis av de snille menneskene på Mix, fordi jeg hadde bursdag. Jeg liker dem! 

Nå skal jeg sette meg inn i hvordan jeg bruker min nye iPod. Hurra! Gleder meg faktisk til å ut og fly på torsdag, fordi jeg kan kose meg med både Vampire Diaries og Hinder på turen.
Den er rosa. Skikkelig rosa!

I tillegg vil jeg takke Trondheim kommune for fyrverkeriet jeg fikk på bursdagen min. Hyggelig at dere viser at dere setter pris på at jeg flyttet tilbake til Trøndelag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar