Sider

torsdag, november 17, 2011

Siden sist pt. 1

Unnskyld for at jeg har vært verdens dårligste blogger i det siste. Det er faktisk nesten en måned siden siste oppdatering, noe som grenser til det utilgivelige! Mitt forsvar er at det har skjedd utrolig mye og tiden har bare rast fra oss.

Oppsummering:

Jeg har hatt besøk av verdens fineste Bente, som var verdens enkleste og beste gjest. Vi gjorde masse gøy, blant annet så var vi inn i la Sagrada Familia og opp i heisen. Der fikk vi en vanvittig utsikt!


"Vi"  har hatt besøk av en utrolig skjønn liten jente som heter Adeleine. Hun er datteren til Nargis, og den søteste og mest veslevoksne fireåringen jeg har sett.

Jeg og mannen har gått på tur opp til/på Montjuic. Der var det veldig fint, og vi fant et nytt sted vi kan ta med gjestene våre.

Vi har vært på Mercat de la Boqueria, sammen med Daniel og Trine, som kom på koselig besøk besøk for en liten stund siden.

Dette ble ganske mye og litt usammenhengende, så jeg tror jeg deler det opp i to. Det er stort sett festlighetene igjen uansett, så det passer vel fint i et eget innlegg. Lover det ikke skal gå like lenge til neste innlegg denne gangen!

1 kommentar: