Sider

søndag, november 20, 2011

Matfest!

Matmessen var ikke en messe, det var en fest. Det er riktignok min første spanske "messe", men jeg tror også festglade spanjoler ville kalt dette en fest. Noen få bilder, før kroppen min fant ut at den skulle sloss for  å få den rolige helga jeg egentlig hadde lovt den:

Vi skjønte ganske raskt at vi kom litt sent, folk var i god gang da vi kom

Noe av maten var skikkelig god, til tross for at den var litt kald

Adrian prøver maten hos Mexico. Det var fantastisk!
 

Dansegulvet tok rimelig av:

Messen ble forresten arrangert av ESADE-studenter og de fleste av dem som var der var studenter fra skolen tror jeg. Så sånn til dere som kanskje vil hit til neste år: Flink studentforening: check!

 

1 kommentar:

  1. Vel så lenge man har det moro og maten smaker bra så er det ikke så farlig at den er litt kald :)
    Kos deg videre i kveld med det som er igjen av helga :D

    SvarSlett