Sider

lørdag, oktober 22, 2011

La Sagrada Familia

Jentene som var her (forrige innlegg) ville få med seg litt kultur også, så vi så blant annet la Sagrada Familia. Har vært der flere ganger, men dette var første gangen jeg gikk inn. Det kostet 10,50 for studenter og litt mer for andre (da får du kun inngang, ikke heis eller headset-guide), men det var fullstendig verdt det!

Nidarosdomen er fin den altså, men her ble jeg rett og slett målløs. De som kjenner meg vet at det ikke er den enkleste saken i verden å få meg til å tie stille.

Noen få (dårlige, sorry!) bilder. Det har egentlig ingenting å si at bildene er dårlige, for dette er et sted alle må se selv uansett!


Lyset der inne var helt magisk, det kan ikke fanges på bilder. I hvert fall ikke på mobilkameraet mitt...

Det eneste jeg angrer på er at vi ikke tok heisen opp for å se. Det får bli neste gang!

3 kommentarer:

  1. Hello Ninja! Like at du får være litt turist, og at æ kan være med på turen!
    kan du ikke lage liste om 10 ting som overraska dæ mest med Spania når du kom eller etter nån uke? Morsomt å se foskjellan :D

    pusshej

    SvarSlett
  2. Såklart Lisapisa! Forvente det samme fra deg da :D

    SvarSlett