Sider

torsdag, januar 20, 2011

Drømmen om semi...

I går, eller forgårs, lagde vi noen syyke cupcakes! Som den gode bloggeren jeg er glemte jeg å ta bilder av dem, men de var fantastisk gode! Med oreo-kjeks og dinonisauruspynt.


I dag har jeg brukt litt over en time på å skrike mot de svenske dommerne som dømte kampen mellom Norge og Island i dag. Hvordan er det mulig å sende et så vanvittig inkompetent dommerpar til VM? Katten min kunne gjort det bedre og han driver ikke engang med ballsport.

På en annen side, gutta klarte å spille dårlig også i de periodene dommerne klarte å gjøre jobben sin. Jeg tror jeg hadde det omtrent som Ege hadde det. Mulig han hadde enda litt verre enn meg.




Nå er altså drømmen om den mye omtalte semifinalen knust (så godt som). Hvis det da ikke kommer et julemirakel på overtid (snille julenissen?).


Nå ser jeg "Et lite stykke Thailand". Nei, jeg har ikke noe liv etter at håndballkampen er over.





1 kommentar:

  1. Da tvinger jeg deg med på konsert neste gang han beveger på seg. Så kan vi stå fremst og hyle som et par fjortiser. Stemmer FOR

    SvarSlett