Sider

lørdag, januar 22, 2011

Mine nye skjeggete vikingfavoritter

Som vanlig gjør jeg alt for å unngå å gjøre skolearbeid. Siden helgen egentlig skulle være seriøs og kun inneholde skolearbeid er ikke dette like enkelt. Jeg har ingenting å gjøre.

Heldigvis kan jeg være sur på islendingene som banket inn den så godt som avgjørende spikeren i semifinalekisten vår. Etter å ha sett gutta våre banke inn den avgjørende spikeren selv, bestemte jeg meg heller for å heie på Island. Derfor sitter jeg nå og ser på mine nye islandske favoritter spille mot Tyskland. Til pause ligger de under (selv om de var favoritter på forhånd), så jeg tror kanskje at det at gutta taper har mer med meg å gjøre enn laget.


Poenget mitt er egentlig noe helt annet: Alle islendinger har skjegg! 
Mulig de har det så travelt under VM at de ikke rekker å barbere seg, det vites ikke, men det har de altså. Jeg fant ingen bilder hvor de har så mye som de egentlig har. De som løper rundt på tv-skjermen min ser ut som ville vikinger altså!

Poenget er (merk spesielt bilde nr 4):

Ser du? Skjegg. I rest my case.

Da lurer jeg på to ting:
1) Blir det ikke varmt når de spiller?
2) Hva har de å skjule under skjegget?


... Men så ser jeg keeperen, som har fått tid til å stelle skjegget. Da tenker jeg at det kanskje er greit at de fleste av islendingene dekker seg litt til. Kanskje burde noen gi Bjørgvin et lite vink også? Ikke bare når det gjelder skjeggveksten altså...



Det finnes bare to håndballspillere som kler sånt hårbånd:
Erlend Mamelund og Ivano Balic.


Jeg har altså et problem med disse nye favorittene mine. De har ikke så mye å stille opp med på utseendefronten. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette.

Løsningsforslag mottas med takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar