Sider

mandag, januar 10, 2011

Siden sist

Lenge siden sist! Jeg bevilget meg selv juleferie fra det meste, til og med fra internett. Eller, nesten i hvert fall. Det var deilig! Den eneste ulempen er at nå har jeg sånn ca 200 innlegg å lese på bloglovin. Tror kanskje jeg later som om de ikke har hatt noe liv i julen og trykker "mark as read". Ellers kommer jeg jo aldri i gang med nyttårsforsettene (som selvfølgelig handler om å lese mer). Poenget var; jeg har faktisk hatt et liv mens jeg var borte, litt i hvert fall. 


Sammendrag:

Jeg har hatt eksamen. Det gikk omtrent like bra som med han som spiste sitroner med sprøytespisser i på Rema 1000. Får bare håper de andre handler på Rema 1000 i Nygårdsgaten de også, sånn at nivået ikke er så høyt.


Jeg har vært til tannlegen. Det var koselig (ikke ironisk, jeg liker tannlegen min veldig godt).


Jeg har kost meg på ulike fester, både bondefester og mer urbane partys. Det finnes lite bilder, men jeg har selvfølgelig klart å grave opp noen fantastisk pene likevel.


Etter nyttårsaften og diverse andre festligheter var unnagjort dro jeg med meg mannen til London. Det var kos! Masse øl, masse klær og litt turisterier. Blant annet var vi oppe i London Eye, noe som jeg aldri har gjort før. Det var fryktelig langt ned og da vi var halvveis oppe gikk jeg til midten og satte meg ned. Til gjengjeld fikk jeg en god del mobbing av turkameraten min. Vi var også innom Tower of London, der var det mye turister og stein.
Jeg fikk til og med lov til å legge ut bilde av ham! Han mente lesertallet mitt ville gå opp da.


Da vi kom hjem fra London hadde vi ca 12 timer i Bergen før vi satte oss i bilen til Trondheim.
På veien kjørte vi gjennom Lærdalstunnelen. Der ville han stoppe i "det blå" og tisse. Da satte jeg ned foten. Dette er "det blå":
Fascinerende, men ikke tissbart.


I dag begynte jeg på skolen. Det var greit.


På torsdag/fredag begynner håndball-VM. Vinterens høydepunkt! Nest etter julen og Londonturen i hvert fall.

4 kommentarer:

  1. Det høres ut som du e gift, gamla. Men bra med oppdatering :)

    SvarSlett
  2. Haha, ikke langt unna vettu!

    SvarSlett
  3. HURRA!
    Og så bilde av mannen også gitt. Tipper han bare vil være tidlig ute, før bloggen din blir superpopulær og du ender opp som bloggkjendis. Nå har jo Voe gitt seg vettu, så bare KJØR på.
    Du kunne jo satt deg ned midt i veien og tisset du også vel? Så kunne han tatt bilde. Alle de tøffe gjør det!

    SvarSlett
  4. Jeg tror faktisk jeg har outfit og sko og alt i orden, så jeg vet hvordan jeg skal gå kledd (faktisk). Kunne kanskje tatt meg en tur til Petter, men har store planer om å dusje (eller iallefall vaske meg) før lørdag, og dette er i Stavanger, så det blir litt tungvint. Men samtidig.. Russisk mafia lukter kanskje litt dritt?

    SvarSlett