Sider

tirsdag, oktober 11, 2011

A night (or two) on the town

Som dere kanskje har fått med dere har vi det ganske kjedelig her i Barca. Det går stort sett i skole, leksejobbing og å sitte hjemme med hjemlengsel.

De få timene vi klarer å dra oss ut i de 25 gradene og den strålende solen, bruker vi som regel å drikke så mange margaritas som mulig for å glemme sorgene våre og holde ut til jul. Her er noen bilder fra da jeg hadde mannen og Ingrid på besøk, og vi drakk litt margarita og sex on the beach. Ble ganske fornøyd da vi ble spurt om vi ville ha drinkene våre i 1/2 eller hel liter.

Heidi og Nargis var ganske fornøyde da de fikk innvilget ønsket sitt om en litt sterkere drink enn sist.

Tror Ingrid syns Barcelona innfridde med disse drinkene.

Ganske fornøyd Nina foran! Nargis ler av en litt småbrisen mann i bakgrunnen...

Mannen var med, men han fikk en hel liter alene, mens vi andre delte.


En annen dag vi var ute ble det bestilt en stor øl. Den var av ok størrelse den også. En gaffel og en vanlig øl ved siden av. Har glemt akkurat hvor stor den var, men den var stor nok for mannen. Han er glad i øl.


En annen kveld vi var ute så vi denne på tur hjem. Vi skjønte at vi hadde gjort noe feil i og med at vi satt i en taxi, når vi kunne sittet i denne.
Bildene ble tatt på vei hjem, gjennom taxivinduet med mobilkamera. Det har ingenting med fotografen å gjøre.

2 kommentarer:

  1. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg jeg.. For om jeg skal:
    1. Være sur på deg fordi du gnir sånne ting inn når jeg sitter her med tett nese og kalde tær.
    2. Være glad på dine vegne (spy).
    3. Glede meg som en unge til jeg kommer på besøk..
    Tror jeg går for en liten mix mellom altenativ 1 og 3. Pluss littegranne 2. Men bare pittelitt..

    SvarSlett
  2. Haha, syns du bør gå kun for 3!

    SvarSlett