Sider

fredag, oktober 07, 2011

Beach, as promised!

Selv om jeg fikk litt respons som antydet at beach-bilder ikke var ønsket så deler jeg noen likevel. Jeg syns bloggen min trenger litt lys og varme! (Unintended quote av Åge, han bare sniker seg inn!)

I hvert fall; her er jeg, Ingrid og Mannen på vei til stranden. Først måtte vi innom Hawaianas-butikken, siden noen (les: señor Mannen) klarte å grise noe veldig ekkelt på skoene sine dagen før...
Vi gikk derfor via Plaza Catalunya, med alle sine duer. Jeg er ikke egentlig redd duer, men her blir det vel mye for meg også.

 Ingrid var den eneste som kledde å bli tatt bilde av.
 
Vi kom oss etter hvert til stranden, hvor det var deilig, as always!

Her var det også duer...

 Også så vi på fly som øvde til flyshow!


Nå ble jeg litt usikker på om alt sammen er fra samme tur, men poenget var beach-bilder så dere får bare ta det dere får.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar