Sider

tirsdag, september 06, 2011

Leiligheten

Har fått beskjed om at bilder av leiligheten savnes. Siden jeg ikke har kamera brukte jeg bare webcam, det er i hvert fall bedre enn mobilkameraet.

Her er den søte lille gangen min. Den er veldig smal, men det er heldigvis masse skap!

Her ser dere kjøkkenbenken, som egentlig bare fortsetter fra gangen. Og den grønne veggen min (vår). Ganske grønn i grunn.

Kjøkkenbenken går over til en slags forkostbar-ting. Ved siden av har jeg en pent brukt pult. Kjenner jeg meg selv riktig så er den ikke utslitt når jeg er ferdig her heller...

Fordi jeg kommer til å sitte her og gjøre lekser, sånn at mannen ikke får sett på TV. Muahaha! Da blir han nok lei seg, i og med at vi kun har spanske kanaler.

Midt på gulvet står det hvite bordet. Det er fint, men det får veldig fort fingermerker, så det bruker jeg egentlig ikke til så mye annet enn veskestativ. Jeg skal bli flink til å bruke det da, jeg skal i hvert fall prøve. Til høyre på veggen er det noe stort og hvitt, det er døra inn til vaskerommet. Det har så vidt plass til vaskemaskinen, men det er fint. Bare ikke fint nok til å ta bilde av. Herfra ser man inn på soverommet (det store hvite på veggen der er også en dør, men den er enorm så når jeg er her alene gidder jeg ikke lukke den).

Soverommet har utsikt til... Noen andre sitt soverom kanskje? Jeg aner ikke, de åpner aldri shuttersene sine. Utfor vinduet henger det tørkesnor og litt annet småsnacks av ymse sort. Jeg åpner det vinduet så lite som mulig, for å si det sånn.

Sist, men ikke minst; badet. Det er akkurat passe lite, plass til meg og (nesten) alle produktene mine. Jeg skal ha creds for at jeg har spart den minste kurven og to av fire skuffer til mannen. Jeg må være verdens beste kjæreste/sambo.
Og ja... Vi har tregulv i dusjen. Don't ask.

Det var det. Større var det ikke, men med masse masse plass til gjester! Jeg fant nemlig nettopp ut at jeg har sovesofa, som blir nesten så stor som en dobbeltseng. 

Men ikke kom i slutten av september, for da er den allerede booket :D

2 kommentarer:

  1. Det her så jo fint ut! Gleder meg til å sjekke inn i Casa del Nina (og mannen) ! - Ingrid

    SvarSlett
  2. E (vi) glede oss te å få besøk!

    SvarSlett