Sider

søndag, september 11, 2011

Ballet y Fiesta

Helgen har gått fort, det er allerede søndag og jeg burde tilbragt den over bøkene. Det har jeg også egentlig tenkt å gjøre, men gårsdagen gjør at dagen i dag ble startet litt sent...

På fredag var jeg, Anniken og Tone på balletforestilling på Teatro Tívoli. Vi så Svanesjøen. 

Først gikk vi og tok oss et glass vin på en restaurant rett bortenfor teatret.

Ingen av oss hadde vært på ballett før, så vi visste ikke helt hva vi gikk til, men ble i hvert fal fornøyd da vi kom inn i salen og så hvordan den så ut. Den var veldig fin, med masse utsmykninger overalt og store gode seter. 

Selve forestillingen var imponerende, men vi burde kanskje dratt på en fridag, i stedet for en fredag. Siden vi hadde vært tidlig oppe hele uken og var slitne etter intensiv spanskundervisning holdt vi nesten på og sovne på slutten. Absolutt ikke fordi det var dårlig, men vi var rett og slett supertrøtte! Etter forestillingen var det veldig mye klapping, og en gammel prima bailarina kom opp på scenen (vi tror hun var koreografen til dette stykket også). Vi klappet lenge.

I går spiste jeg middag ute sammen med Lisa og Camilla, før vi hadde jentevors hos Tone og Anniken. Det ble ganske sent før vi gikk ut, det er alltid så koselig på jentevors! Da vi omsider kom oss ut ville jeg ha margarita, men fikk ett eller annet med tequila. Heldigvis var det en meksikansk salsamann der som kranglet med bartenderen til jeg fikk en mojito i stedet. Til gjengjeld måtte jeg danse salsa. Vi ble enige om at jeg ikke var så flink til det...

Ingen bilder fra i går dessverre, men kanskje Tone har noen hvis dere stikker innom henne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar