Sider

søndag, september 18, 2011

Dessert!

På torsdag var jeg, Lisa og Camilla ute og spiste lunsj på en tapasrestaurant rett nede i gaten fra hvor jeg bor. Den heter Cachitos og ligger i Rambla de Catalunya. Det er en gate som har masse masse herlige restauranter! Det er nesten farlig for meg å bo her, for jeg klarer nesten ikke gå forbi dem alle sammen.

Poenget var; vi fikk lyst på dessert etter lunsjen, så vi kjøpte oss en ting hver.

Sjokoladebombe:

Jordbær med krem og bringebærkrem:
 
Ostekake:

Det var helt fantastisk! Maten vi spiste først var også god, men desserten var helt av en annen verden! Vi smakte på hverandres og ble enige om at det bare var yum yum alt sammen! Anbefales på det sterkeste hvis man er glad i dessert!

Mine framtidige gjester kan forresten regne med å gå hit, siden jeg vil benytte enhver anledning til å spise her.

2 kommentarer:

  1. Skriv dette opp på listen av ting vi skal gjøre i november du frøken :)

    SvarSlett