Sider

torsdag, april 07, 2011

SALE!

Jeg har et problem. Det innebærer stoff, penger og små rom med dårlig belysning hvor jeg kler meg naken. 


Nei, jeg er ikke så desperat etter jobb at jeg har begynt som langer eller prostituert. Jeg snakker om salg.

I går fikk jeg beskjed av min kjære mor at jeg skulle kjøpe bursdagsgave til noen for henne. Jeg fikk en fin ordre om hvor jeg skulle handle, hva det skulle være, hvilken farge, pris og når jeg skulle kjøpe den. Mamma er ikke egentlig noen diktator, hun er i grunnen veldig grei. Problemet ligger mer i at jeg surrer når jeg skal gjøre ting alene, og at jeg bruker mye mer penger enn det jeg egentlig skal.

Det var en digresjon.

Poenget mitt er at jeg måtte dra på et kjøpesenter. På vei inn på den butikken jeg skulle i, så jeg inn på H&M og det var så mange salgsskilt at jeg nesten ikke så klærne i butikken.

Takket være at mannen var med så gikk jeg ikke inn, men jeg kjente abstinenslignende symptomer hele kvelden. Generelt har jeg vært veldig flink og ikke handlet nesten noen ting i det siste, av den enkle grunn at jeg ikke har hatt penger.

Mannen dro på jobb i dag tidlig. Også skrev en av facebook-vennene mine at det var 50 % på alt på Bik Bok.  Nå er jeg blakk igjen. 

Jeg ønsker meg opphold på rehab til jul.

For å se en positiv side ved dette; jeg er veldig glad i de nye klærne mine, og generelt veldig glad. Det er omtrent som å ta en snus etter å ha vært avhengig i flere år, for så å ha blitt truet til å slutte av en mann som syns det er ekkelt når jenter snuser. Personlig skjønner jeg ikke hva han mener, er ikke dette deilig så vet jeg ikke hva som er deilig:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar