Sider

lørdag, april 16, 2011

Koselig

På onsdag skulle vi visstnok si "God Påske" til hele gjengen. Jeg er ikke så glad i mennesker, så jeg syns det var en god idé og få det hele overstått. 

For å få kvelden til å gå litt raskere bestemte jeg meg for å benytte meg av de latterlige prisene på øl; for 19 kroner kan til og med en student bli full på byen. I ettertid ser jeg at begrunnelsen til å drikke seg full var ganske dårlig, i og med at disse folkene er noen av de få som jeg faktisk liker ganske så godt. Uansett, om det var selskapet eller alkoholen som gjorde det så ble kvelden ganske så koselig.


Min definisjon av koselig:


Jeg må si jeg er imponert av gjengen vår, makan til støttende mennesker skal du lete lenger etter. Et par dager før stipend er det selvfølgelig noen som er blakke, men hva skjer da?
Jo, da noen kommer ridende på den hvite hesten sin og legger ned den siste krona så man får råd til en øl til!


Enkelte ble etter hvert litt sentimental (nei, selvfølgelig var det ikke meg!) og vi fant ut at kos var den beste motgiften:

Her skal det egentlig være et kjempekoselig bilde, men objektene anser ikke bloggen min som god nok for dem og vil ikke avbildes her. Evt. så var fotografen på en sulletur så bildene ble mildt sagt dårlige.

Jeg ble jo selvfølgelig ikke sentimental og bestemte meg for å tenke på at noen av oss skal til Barcelona neste år, mens noen blir igjen i Trondheim og Lisa skal til New York! Dette er det eneste bildet hvor jeg ikke henger rundt Lisa og trygler henne om å bli med til Spania i stedet: 

For min del ble kvelden avsluttet på Twitter... Hva skjedde med sms til folk man i det minste kjenner? Nå kan jeg jo dumme meg ut for hele Norge. Heldigvis var det stort sett klaging angående naboen vår som har fått seg hund (som aldri holder kjeft). Det syns jeg er lov.



Ellers så smiler jeg; jeg er hjemme hos mamma'n min!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar