Sider

fredag, april 29, 2011

Påskehygge

Ja, jeg lever! Jeg har bare hatt en fullstendig avslappende og fantastisk deilig påske.

Først dro vi hjem til Ålen, hvor vi ble stappet i mat, godis og kake til vi ikke klarte å bevege oss lenger. Mannen fikk også prøve seg på en del nye ting, blant annet som sauebonde:

Jeg tror sauene syns han var rar, for de var veldig nysgjerrige:

Og disse småfisene var vel hovedgrunnen til at vi kom på fjøsbesøk. De var en dag eller to gamle da vi så dem. Se, så søte!




Etter noen dager med snø, ski og fjellbønder, gikk turen til Våren.
I Bergen ble vi møtt av masse påskeegg, familie, venner og sol, sol og sol!


Siden jeg, som vanlig, var ganske blakk så bestemte vi oss for å skaffe maten vår selv fra naturens skattkammer. Bare så det er sagt så fikk vi også masse god mat av vertskapet, så vi hadde ikke sultet i hjel hvis vi ikke hadde dratt på fisketur. Uansett; det var kos!

Og hvem fikk fisk?

Vi hadde også veldig flaks og fikk låne en veldig søt liten bil. Gul sådan.
Legg spesielt merke til ansiktsuttrykket på sjåføren. Stolt av kjerra si!
Tusen takk for lånet!


Å, jeg vil ha mer ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar