Sider

onsdag, mars 09, 2011

Smiiil no. 2

Å, nå ble jeg glad! Sven Erik får reise hjem! Han som ble tiltalt for å ha drept den lille ungen på Filippinene og hadde relativt sikkert alibi, dvs video-opptak av at han var på hotellet sitt.


Han har jeg faktisk tenkt på ganske mye og syntes synd på, så deilig at han får komme hjem!


I tillegg fikk jeg en supermelding fra SuperAleksandra som har en ekstra billett til Rihanna i Bergen 17. august! Føler det er masse god karma ute og går for tida, men lurer litt på når jeg sendte den ut... Jaja, jeg tar gjerne i mot :D

Ble faktisk litt sånn i dag også:
 (meg og Aleksandra på Rihanna?)

2 kommentarer:

  1. Shotgun være han/hun/det med mest hår!! Til høyre altså.
    Føler forresten det er en fin trend med ape bilder i hver bloggpost. Liker det!
    Og tror egentlig ikke det er din karma som gjør at han får lov til å reise hjem, menmen. Whatever makes your day :)

    SvarSlett
  2. Tror det er logisk at du har mest hår, i og med at jeg helst burde gått med parykk. Jeg er blitt glad i aper for tiden, litt lei av pingviner og vinter. Føler aper er mer sommerlig :)
    Du får forresten masse god karma av å ta med meg på konsert:D

    SvarSlett