Sider

mandag, juni 04, 2012

no puedo ver la luz

Jeg hører folk som blir ferdige med store oppgaver av alle mulige slag snakke om lyset i tunnelen, som de så når de begynte og nærme seg slutten og innså at dette blir jeg faktisk ferdig med. Vet dere hva jeg ser akkurat nå?

Heldigvis er jeg heldig og har en mann som var så snill at han i det minste fylte opp kjøleskapet med alkohol før han forlot meg. 

Alkohol og bachelor-svarte-hullet er ingen god kombinasjon har jeg hørt, men jeg har også hørt: "Snart, snart, snart!" Da skal jeg visstnok være ferdig. Det er det alle sier. Jeg vet ikke om jeg har noe særlig tro på det andre folk sier lenger. Heretter skal jeg kun tro på det jeg sier selv. Alkohol og bachelor-svarte-hullet passer som hånd i hanske.

Håper dere ikke er i bachelor-svarte-hullet. Selv om det hadde vært koselig med mer selskap her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar