Sider

mandag, juli 18, 2011

Pakke, pakke, pakke

Nok en gang er dette jeg driver med. Virker som om det er det eneste jeg har gjort de siste to årene. Rommet mitt er kaos. Egentlig er hele leiligheten kaos. Håper ingen av kompisene kommer hjem før jeg får ryddet litt.

Jeg har selvfølgelig tatt turen til min gode venn Clas for å få hjelp til flyttingen. Han stiller alltid opp.

I dag er det 18 dager til jeg drar for godt. 18 bittesmå dager. 18 dager til jeg aldri skal jobbe som stuepike igjen. Man blir 50 år eldre av to måneder i en sånn jobb. Ryggen min kommer nok aldri til å bli seg selv igjen.


Men jeg holder ut! For etter disse siste ukene gjør jeg som enhver fornuftig 70-åring gjør: Jeg flytter til Spania! Enveisbilletten er bestilt og reisefeberen er definitivt på plass, selv om det kanskje er litt tidlig. På en annen side; siden jeg skal være borte så lenge så er det kanskje riktig å ha reisefeber lenge. Reisefeberens lengde øker parallelt med reisens lengde. Logisk.

Nå er jeg nødt til å pakke mer. Må bestemme hvilke heldige bilder og bøker som får være med på eventyr, og hvilke som må bli hjemme. Livet er hardt.

1 kommentar:

  1. Svar: Tusen takk for det. Jeg har ikke så veldig aktiv blogg, det kommer og går. Hehe.
    Så digg det høres ut å stikke fra landet en stund. Jeg får lese litt mer så får jeg hele innføringen i hvorfor du skal vekk til varmere strøk :)

    SvarSlett